Tidsfördriv


Lagom roligt för mig.
Lagom tråkigt för alla andra.


Vad gjorde du kl 8 i morse: Började skoldagen med två timmar tyska. Yeah!
Vad gjorde du för 15 minuter sedan:
Läste säkert någon halvkass blogg
Det sista du sa högt: "VA? ...jo"
Vad var det senaste du köpte: Två remmar på handels som Sara och jag så smidigt lyckades pruta ner priset på
Vad är det för färg på din ytterdörr: En är svart och en är brun och två är vita. Jag tror någon har haft beslutsångest
Vad är det för väder hos dig just nu: Snöigt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Sover du tungt: Ibland
Drömmer du mycket: Ja
Mardrömmar: Det händer
Vilket ämne är roligast i skolan: Teater och engelska
Trivs du med ditt jobb: Jag är en arbetslös stackare. Men det är lugnt, jag trivs med det
Favoritklädsel: Jag tycker om att klä upp mig, men jeans är nog skönast
Favoritlåt just nu: Vet inte
Vad ser du om du tittar åt höger: En vägg
Vad gör dig glad just nu: Att den här dagen är slut om några timmar
Vad ska du göra härnäst: Tvinga någon att skjutsa mig till stallet
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Som man känner sig på tisdagar
Klädsel just nu: Jeans och en asgammal tröja som jag fick av Malin för hundra år sen
Musik just nu: Lily Allen
Sommarplaner 2009: Planera saker är väl inte min starka sida. Däremot finns det en hel del jag vill göra i sommar.
Hur många kuddar sover du med:
Fyra
Spelar du nåt instrument: Inte seriöst
Morgon- eller nattmänniska: Lite både och tror jag
Vilka är viktigast för dig: Jag själv
Är du kittlig: Lite..
Snarkar du: Ingen aning
Stjärntecken: Lejon
Äckligaste insekten: Trollsländor
Vad vill du jobba som?: Något roligt
Stökigt eller städat?: Städat
Vad gör du om du får hicka?: Hickar
Vad längtar du mest efter just nu?: Att skolan slutar
Hur svarar du i hemtelefonen?: "hej, det är Lise"
Hur svarar du i mobiltelefonen?: "hej, det är Lise"
Antal timmar sömn inatt?:
7
Sov du ensam?: Ja
Vem sov hos dig senast?: Emelie tror jag
Vad ser du fram emot?: Att klappa vargar på Kolmården och nästa helg då vi drar till Vingåker
Vad vill du ha just nu?: En hund
Vem längtar du mest efter?: Min hund (som jag ska skaffa.. någon gång)
Vilken buss åker du oftast?: Getabussen
Vilken årstid är det nu?: Vinter som fan
Anser du dig själv snygg?: Jag klagar inte
Har du varit kär?: Ja


Kommentarer
Postat av: Sara

Vi vet nog hur man prutar ;P

2009-01-20 @ 19:41:50
URL: http://raarasara.blogg.se/
Postat av: Lise

OM vi vet! ;)

2009-01-20 @ 19:45:26
URL: http://fliselise.blogg.se/
Postat av: Robert

"Anser du dig själv snygg?: Jag klagar inte"

KLAGAR INTE?

host harkel:

-mitt hår

-mina lår

-mina bröst

-jag är fet

-jag tränar inte

m.m



Så försök inte ;)



Puss och kram and a lot of love from me :)You know I love u!

2009-01-20 @ 19:54:30
URL: http://raoul899.blogspot.com
Postat av: malin

haha vad för tröja! :D

2009-01-20 @ 20:00:41
URL: http://hjulstrom.blogg.se/
Postat av: Lise

Robert: MEN FAN VA JOBBIG DU ÄR ROBERT! okej, jag är antagligen världens mest komplexfyllda människa. Vilken jävla tur för dig att du tycker om mig ändå! ;)



Malin: Typ nån stor hoodie som du sprang runt med i högstadiet. Den är mysig!

2009-01-20 @ 20:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0