M-E-L


Malin och Emelie kom helt spontant över till mig idag.
Det var trevligt och vi tömde min garderob.

Malin ville inte vara med och leka dagens outfit, så det var Mumelie (haha, helt seriöst Mumelie!) och jag som fick stå för det:



Mumelie:
- Random örhängen som jag inte har en aning om var hon köpt
- Gammal hatt som en viss Henrik Larsson lämnade i mina händer en gång i tiden
- Klänning från Kapp Ahl's barnavdelning
- Sist, men inte minst sitt alldeles eget leende!

Lise:
- Tygtrasa från Slick
- Mumelies nitbälte som helt klart skulle kunna vara värt att sno
- Mammas strumpbyxor

Det här var våra fina utstyrslar :)
Har ni tur (eller otur) kanske jag slänger upp bilder på våra mindre fina.. ja.. ni vet.

Kommentarer
Postat av: malin

haha jo lägg upp dom! :D

2009-01-15 @ 08:46:54
URL: http://hjulstrom.blogg.se/
Postat av: mli

men vafaan. jag ser ju helt cp ut:O ...

2009-01-15 @ 11:27:05
Postat av: Lise

Malin: Jag måste få dem av Emelie först ;)

Emelie: Neheejdu! Du ser bara lite vild ut

2009-01-15 @ 14:05:05
Postat av: Joanna

Hah ojoj, den hatten.. Den hatten kastade han in i Malins mammas bil.. Det var en sjuk kväll.. Det var den natten jag sov med min söta Flise för första gången!

2009-01-15 @ 16:57:57
Postat av: mli

ska NI ha MINA bilder?!:O knappast:D

2009-01-15 @ 17:07:22
Postat av: Lise

Joanna: Ja herregud. En sån kväll/natt upplever man bara en gång i livet. Shit! helt galet... Åh, jaa det var det. Vi båda var helt förstörda och lipis :P



Emelie: Eh, ja? hade du förväntat dig nåt annat eller? :D

2009-01-15 @ 17:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0