Sörmlandshelg


Helgen spenderades ju som kanske de flesta förstått i hålan Vingåker. Det har vart en jävligt rolig helg, med en hel del spontana händelser.

I fredags gjorde jag mitt livs hittills roligaste fylleköp. Jag köpte en telefon! haha, en jävla chinese-touch-screen-99% like iphone... vetefasen vad jag har att säga om den än. Men roligt var det! mycket roligare än alla grejer jag lyckats sälja på fyllan (två par skor, en väska, min kamera osv.)

I lördags garvade jag lite åt min nyinköpta fake-telefon, vandrade runt på Vingåkers Factory Outlet och drog till Örebro för att gå på bio. Vi skulle se Valkyria, men jag somnade och missade hela filmen... Lite trist.

I söndags åkte vi på cruise runt Vingåkers kommun, vilket kanske inte var sådär jättespännande, men det var trevligt ändå.


Helt klart värd helg. Kul att träffa alla igen. Trist att åka hem. Men vi lär ju ses igen. Som alltid.
Tror minsann att fröken Mattsson skulle slänga upp bilder någonstans, för den som är intresserad.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ska försöka dra ut fötterna.

PUSS

2009-02-03 @ 09:22:10
URL: http://jennysynnove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0