Karonkahelg

Gårdagen börjades med kladdkaronka i skolan. Frida, Linn och jag var klassledare för 1F och barnen var så duktiga så vi fick en tredje plats i klasskampen. Efteråt stack jag och Robert ner till Fridas lägenhet och käkade och sedan vandrade jag till min bror och fixade mig.

Efter fotograferingen i skolan spenderade jag (och antagligen de flesta andra treorna) ca. 10 timmar på Arken. Middag, rosutgivning, parodier och fylla. Det var fint det. Runt 4-tiden imorse trillade Martin och jag in genom vår ytterdörr och idag är det lite, lite slitnare än vanligtvis. Jag är iallafall stolt över att min klänning fortfarande var hel och ren när jag kom hem.

Imorgon åker vi på kryssning så ikväll måste jag packa. Det kommer vara äckligt, svinigt och jävligt roligt!


Karonkakyssningen förra året

"Barskåp"

Spegelfyllepose


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0