Ehehehe


Idag är det tisdag och tro det eller ej, men det har varit en trevlig tisdag. Fikade med en hög människor efter skolan och några sockerkickar senare satt allas våran Emilia och jag och vred oss av skratt. Allt var bara så himla "hirvens" just då. Jaja, jätteinternt och jätteroligt!


För övrigt börjar jag känna mig ensam om att inte nämna att Forever21 är på väg till Sverige. Jag gillar inte ens kedjan för tillfället, men lever i tron om att de kan bättre. Jag går inte riktigt igång på deras kläder för tillfället bara. Det känns som om utbudet av klädjättar med lågbudgetpriser räcker nu (tro det eller ej, men det tycker jag), så länge det inte rör sig om Victoria's Secret förstås. DET hade vart kul!

Kommentarer
Postat av: Jackass

HIRVENS JÅÅ

2009-02-10 @ 20:18:18
Postat av: malin

jag fick spärr, df avbröts vårt samtal :S haha

2009-02-10 @ 20:22:26
URL: http://hjulstrom.blogg.se/
Postat av: Lise

Jackass: Nåmen jåå! Hirvens med turreglass!



Malin: Jag gissade det :P

2009-02-10 @ 20:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0