Bara för att hålla er uppdaterade (och för att roa mig själv en stund)


Idag fick jag mitt hår fixat. Det var fint det. Och nu är jag inte så undercoverblond mera. Mitt hår är mycket kortare nu än tidigare också (det där med att jag skulle låta mitt hår växa kommer aldrig att funka).

Idag kom även Zaida och Ante hit och släpade med mamma och mig ut i skogen. Shit, vilken kondition jag har alltså! helt otrolig.. Eller så inte. Det kändes mest som om jag snubblade fram och flåsade mer än alla hundar tillsammans.

Imorgon ska tydligen min karonkaklänning sys upp eftersom det tydligen är för lång. Mitt förslag var ju dock att köpa ett par nya skor med högre klack så vi skulle slippa sy upp den, men nja.. Det var tydligen inget bra förslag.

Nu när jag ändå är på g och berättar så fantastiskt roliga och intressanta grejer kan jag ju också nämna att dragkedjan till min plånbok har gått sönder. Det tycker jag är bittert. Nu kanske inte ni tycker att det är en särskilt stor grej om dragkedjan till en plånbok har gått sönder, och jag skulle egentligen inte bry mig jag heller om det inte var så att det stod "Valentino" på min kära plånbok (vilket det gör). Hmpf.. Dyra grejer är inte gjorda för att gå sönder. Dyra grejer är inte gjorda för att bli söndertuggade av Döds-Jens heller, men det är en annan histora som handlar om en helt annan dyr grej.

Kommentarer
Postat av: Zaida

hihi fniss:D hörde du att varför är du inte på msn?!! kom in!

2009-02-18 @ 21:51:58
Postat av: Lise

Haha, men jag hade ju gått och lagt mig vid den där tiden :P

2009-02-19 @ 08:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0