Reality check:

Det är lördagmorgon, jag åker hem till Åland på måndag och jag har fortfarande inte köpt en enda julklapp.

Det betyder alltså att jag har knökfullt schema hela helgen. Snart måste jag kasta mig in i duschen, tvätta kläder och städa mitt rum, sen springa in till stan och göra det man gör så här i juletider. Efter det blir det jobb, jobb, jobb all night long. Ingen vila här inte.

Jag måste försöka hitta en vinterjacka också för jag känner nämligen på mig att min lilla läderjacka inte kommer vara till så stor hjälp när jag kommer till Sverige. Och kanske ett par skor. Uääähääh, jag får panik!

Dessutom måste jag försöka ta mig ut och dricka en öl eller två med Sophie ikväll, eftersom hon åker till Toulouse imorgon.

Och jag har slut på sugarutter också..........

För övrigt så hade vi någon slags julfest i skolan i torsdags. Det var helt okej kul, förutom på slutet när vi skulle kolla på film. Då stack alla ut och drack öl istället (lärarana också). Det blev Fitz Patrick's, sen hem till Claes och dricka pastis, sen hamnade vi på någon fest med en massa amerikaner och efter det drog vi till Cargo en stund. Vi körde alltså all in igen och i fredags satt vi som zombies i klassrummet... Ända tills vår lärare sprang iväg och köpte vin (MUHAHAHAHA). Jag älskar min skola!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0