Nu börjar andra halvlek

Nej, jag är inte intresserad av fotboll på något sätt över huvudtaget. Däremot insåg jag just att jag varit i Montpellier i två månader idag. Och det är bara två månader kvar. Bara fem och en halv vecka kvar i skolan. Bara 21 dagar tills jag firar jul på Åland.

Det är sorgligt. Visserligen får jag mental breakdowns med jämna mellanrum och vill inget hellre än att åka hem, men just nu är jag så jäkla nöjd så jag tycker det är sorgligt.

Jag saknar inte Åland. Nej för tusan, inte det minsta. Dock saknar jag alla mina tokroliga medmänniskor så jag tycker att alla skulle kunna flytta hit istället. Liksom, hallå? vad är Åland jämfört med det här???

Nåväl, idag fick jag en fin tröja av Lina, så nu behöver jag inte frysa längre (inte för att det är speciellt kallt här... MUHAHAHAAAAAAAAAAAAA). Money buys happiness!


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0