Då var dopparedagen över då!


Jag sitter och julmyser hemma i mitt eget rum ute i bastöskogarna. Hela dagen har spenderats med familjen och grannarna. Fina sms från nära och kära har trillat in. Julmat har ätits. Julklappar har öppnats (i way för många timmar). Det känns helt okej att vara hemma alltså. Dock kan jag knappt bärga mig tills jag åker down south nästa vecka igen.

Imorgon har vi den heliga juldagen att fira och då blir det bannemig inte nådigt. Vi ses ute!

Det var ett tag sen ni fick se cambilder tagna i mitt rum. Oroa er inte, det ser ungefär ut som förut; min Guernica hänger på sin vanliga plats och mina gamla hästböcker översvämmar fortfarande bokhyllan. Dock har min mamma lyckats pressa in mitt piano samt gå lös med julpyntet... Haha, det hänger alla möjliga tomtar och elefanter i fönstret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0