M & L, L & M

I söndags skulle Malin och jag åka till Select och panta flaskor. Vi tror att pantmaskinen gick sönder för den började tjuta och skrika och personalen kom och sa att vi inte fick panta mera. Efter det åkte vi hem till Malins nya lya och kollade på skräckfilm, vilket tydligen resulterade i att vi hamnade på Dinos. Jag tror seriöst inte att jag har skrattat så mycket på länge. Helt sjukt kul var det. Någon gång under kvällen fick vi för oss att skutta ner till Arken också. Malin var galen och det var great!

På torsdag åker jag till Karlstad. På fredag åker jag till Vingåker. På lördag åker jag 4 mil ut i sörmlands skogar med traktor och släp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0