Hästpojken

För några år sedan gav jag ridlektioner på Mamon till en farbror som jättegärna ville lära sig rida. Nu har Martin blivit mitt nya offer, även fast han kanske inte så jättegärna vill lära sig rida. Men i måndags var han upp på Mamon iallafall (och han liknade jättemycket på Alexander Zetterman med hjälm på huvet) i utbyte mot att jag slog några bollar på golfbanan. Tyvärr var han lite blyg med att visa upp sina kunskaper på hästryggen så jag fick inte ta med kameran. Men nästa gång ska jag fota ordentligt, jag lovar! Och eftersom vi började så försiktigt med att bara skritta så tycker jag att nästa ridlektion ska se ut så här:


Kommentarer
Postat av: Martin

HMPF!



Vi ska spela minigolf och då kommer det att se ut så här: http://www.youtube.com/watch?v=ZPmHprzZCtk

2009-04-22 @ 20:23:37
Postat av: Martin

Och nu googla jag på alexander zetterman och han var ju inte vacker!



Fan för dig!!

2009-04-22 @ 20:25:52
Postat av: Lise

Det ser ut som nånting jag skulle kunna göra... Haha, okej ni liknade inte så mycket egentligen. Men lite. Och du borde ta åt dig, för han är ganska duktig!

2009-04-22 @ 21:14:55
Postat av: Anonym

haha! lätt man ska avancera hastigt:D

2009-04-22 @ 21:15:39
Postat av: Martin

Varför ska jag ta åt mig? Du mena ju knappast att jag likna på honom för att jag var så duktig på att rida :P Nej, du mena utseendemässigt



Alltså är jag både kass på att rida och ful. Tack!

2009-04-22 @ 21:52:11
Postat av: Lise

Hahahaha, neej du ska ta åt dig för att han är duktig! (och då är det en ära att likna honom hur han än ser ut). Dessutom hade jag en crush på honom när jag var typ 13 ;P

2009-04-23 @ 17:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0