Men kom igen


För några veckor sen gjorde ju Malin och jag en snygg vurpa med Börje (hennes bil) så han blev totalkvaddad. Idag gjorde vi en lite liknande grej. Malin frågade mig om jag ville testa köra hennes bil från henne till Godbyhallen och dum som jag tydligen är gick jag med på det. Grejen är bara den att Malins nya bil är lite speciell och den stannar om man trycker ner bromsen (alltså hela motorn stannar). Så när vi närmade oss kurvan vid Godbyhallen sa Malin att jag skulle växla ner istället för att bromsa, så jag kollade på växellådan och försökte växla ner, men det gick sådär (tröga växeljävlar) och en litenliten stund senare satt vi i diket. Igen. Haha, ska man skratta eller gråta? Ironiskt är det iallafall.

Kommentarer
Postat av: Peik

ÅH NEJ, på riktigt?! Åh herregud! blir jättelurad ;)

2009-04-02 @ 18:56:43
URL: http://lifeofpeik.blogspot.com
Postat av: Lise

Det hoppas jag! ;)

2009-04-02 @ 21:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0