Fescht, vårväder och jobb


Gårdagen blev så sjukt lyckad så det är inte klokt. Tack Sarah för en trevlig förfest och god tårta! Träffade massvis med folk ute på krogarna också och det är ju aldrig fel.

Tidigare idag käkade och gled jag runt på stan med Alle och Simon och vi bestämde att vi ska grilla hos mig ikväll eftersom det är så fint väder. Så om ett tag borde den lyckliga familjen (Simon, Emelie, Alle) dyka upp här.
 
Söndag och Måndag ska Frida och jag jobba på Rosella. Vi ska göra någon slags marknadsundersökning och prata med barnfamiljer. Det kan säkert bli kul. Hoppas vi. Be en bön för att barnen är snälla bara.

NU UT!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Alltså är ni på båten på måndag? Jag åker påten då så, klocko 12 tror jag :)

2009-04-11 @ 17:58:42
Postat av: Lise

Jaa, men vi åker också klocko 12 så vi kan pola hela vägen tyyp (:

2009-04-11 @ 20:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0