Drömmar


Inatt var jag så jävla arg på mina päron. Macke hade börjat sticka en studentklänning till mig och när jag lite försynt så där kläckte ur mig att den var skitful sa han att jag fan inte skulle få ha någonting annat på mig på studenten. Jag vaknade upp och var arg som ett bi, men sen somnade jag om igen. Då träffade jag Jimmy Jansson (han där som var med i Fame Factory för hundra år sen). Han var blond och var på semester på Bastö. Han bodde i en sopcontainer brevid hästarnas hage och jag gick dit och hälsade på flera gånger. Sen helt plötsligt var jag på Arken och någon sa att Jimmy hade dött. Jaha, det var ju tragiskt.

Nu har jag bråttom och är stressad som ett djur. Varför kunde ingen ha slagit mig i huvet igår och sagt att jag skulle packa och ta tag i mitt liv.


Jimmy, min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0