Årets längsta fredag


Gudars vad aktiv jag har varit på bara några timmar. Jag har både städat och ridit och för att vara mig är det väldigt aktivt skulle jag påstå. Min häst fick sig en ny frilla idag också för han började se förjävlig ut. Nu är han kortklippt och halsen ser lite grövre ut igen. Det är fint det. Och om det är någon som är intresserade av diverse hästprylar så har jag lite grejer som måste bort (bland annat ett träns, en lädergrimma och två täcken) eftersom de inte sitter bra på min poni.

Ikväll ska Sarah firas eftersom hon fyller 20 år minsann! Det kommer blir fint som fan det!
Nu dusch sen iväg!


Kommentarer
Postat av: Elise

gulle mamon! :D<3

2009-04-10 @ 18:17:20
Postat av: Lise

:)

2009-04-11 @ 14:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0