ABBA


Fyfan vad grymt Idol var ikväll!
Abba-tema. Shit.

Jag hade en Abbaperiod i mitt liv, när jag var runt 10 kanske. Jag kommer ihåg att jag köpte en LP med Abba som stod på mitt skrivbord hur länge som helst. Undrar vart den tog vägen?

Nåja, jag behöver väl knappast säga vem jag tyckte var
bäst ikväll?
Lars ja. Haha, som vanligt. Nej, jag tycker inte det bara för att han är snygg eller för att han skulle vara den starkaste sångaren i Idol (för det är han verkligen inte), utan för att han kör sin egen stil. Han är, enligt min åsikt, mest "egen" av alla deltagare och det tycker jag är en viktig egenskap hos en artist. Det var gött som fan ikväll iallafall.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0