"Vad är det här för ställning?"



Just nu önskar jag att någon skulle fota Malin och mig. Vi ligger i min säng (fortfarande). Vi har en hög med kuddar i mitten av sängen och där har vi våra huvuden. Jag har slängt upp benen mot väggen och ligger med datorn i famnen, medan Malin ligger i någon liknande ställning åt motsatt håll.. Eller näe, jag vet inte för jag kan inte se henne för tillfället. Hon är någonstans bakom mig..

Nu ska vi ha msn-lan.
Puss och hej!


Btw, så såg vi "The girl next door" för en stund sen.
Den var hemsk. Se aldrig den! 

Kommentarer
Postat av: malin

varföör har du inget huvud föör? :D länge sen jag skrattade sådär mycket! :D you made my day. puss

2008-11-23 @ 09:26:56
Postat av: Lise

Haha, vilken jävla tur att ingen annan var hemma :*

2008-11-23 @ 11:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0