tjugofyra


Om 24 dagar är det meningen att jag, Emelie och Alle ska sticka några centimeter neråt på Sveriges karta. Hoppas det blir av den här gången, men det verkar så. Det blir fint det!

Nu är det en del planer på g. Får se hur många av dem som verkställs.
Nästa vecka blir det SACO-mässa om man orkar. Lite trist att vi åker på en torsdag istället för en fredag bara. Förra året var det grymt kul! (bättre än karonka-kryssningen). 5-7:e december bär det av till Mr. Februari & co. Julfest, jullov, karonka och Zakynthos med dreamteamet och ett tag efter det blir det förhoppningsvis studentdimension för min del också. Och sen sommar. Mhm, det blir fint det. Speciellt som det ser ut nu. En månad i Montpellier skulle inte vara helt fel :)

Det här är faktiskt helt otroligt. Jag som hatar att planera saker har nu lyckats planera mitt eget liv för ett halvår framåt.


Bilder från SACO förra året.
Det måste nog vara något av det roligaste någonsin.

 
 

Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha den kryssningen slår ALLT, det var fylla om något! iiih, vill igenigenigen! :D

2008-11-12 @ 08:28:40
Postat av: Lise

OM den gör! har nog aldrig haft så roligt under så många timmar förut :D

2008-11-12 @ 20:02:43
Postat av: malin

hahahaha fyfan

2008-11-12 @ 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0