Söndag


Förutom att förstöra min blogg har jag hunnit med en hel del idag. Bland annat så hängde jag med Malin på Godbymässan. Den var precis lika tråkig som förra året och alla år före det, men vad gör det egentligen? det händer någonting, man träffar folk..

Jag tror Malin och jag deltog i nästan alla tävlingar och lotterier man kunde hitta inne på mässan. Sen kollade vi modevisningen och lyssnade på The Pee Gees, som faktiskt var över förväntningarna. Jag hade väl antagit att de skulle vara bra, men de var mycket, mycket bättre än bra! kul med ett annorlunda åländskt band :)


Nu sitter jag här. Har just druckit vin med Sabina. Japp, det var fint det!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vinet, är min bästa vän! (hur alkis jag än låter när jag säger så...)

2008-11-16 @ 17:57:17
Postat av: Lise

DET ÄR FIIIINT DET!

2008-11-16 @ 18:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0