Måndagsexemplaret



Jag känner för att skriva någonting, men jag har inte bestämt mig för vad än. Får se vad det utvecklas till..


Idag började den tredje perioden för i år (i skolan alltså). Det betyder att jag bara har två perioder kvar i Ålands Lyceum, förutom min uppsats. På tal om min uppsats så har jag massor med jobbiga uppgifter som ska vara inlämnade till MHK imorgon innan klockan tolv. Good luck Chuck! med tanke på att min trögtänkthet är värre än vanligt idag lär det gå sådär.

Oh well, imorgon är det tisdag så då känns det säkert bättre. Eller vänta nu... Jag hatar ju tisdagar!
Nu ska jag inte skriva mer tror jag.


"Life is what happens to you while you're busy making other plans"
 - John Lennon





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0