lördag




Ojoj. Igårkväll var en rolig kväll. Robert, Meli och jag satt på Dinos och väntade i två timmar på att Last Summer Sins skulle börja spela, men det var trevligt (förutom att vi kände oss jävligt ensamma där ett tag).

Efteråt blev det Arken. Igen. Fan, vad är det som händer?  jag gillar ju inte ens Arken och den senaste månaden har jag varit där oroväckande mycket. Shit.

Gled runt med Meli tills hon stack hem, sedan hittade jag en full Alle uppe på gubbhyllan (mår du bra idag vännen?) höhö.

Vid halv tre (eller tre kanske?) ville Robert åka hem, så tja vafan.





(Bilder tattade av Meli)

Kommentarer
Postat av: Frida

"jag gillar ju inte ens arken" DU, bara att erkänna! Vi gillar arken preciiis lika mkt som alla andra..

2008-11-29 @ 15:11:07
Postat av: Lise

NEEEEJ! jag tänker inte sjunka så lågt. Nu ska jag inte fara till Arken förrän nästa år!

2008-11-29 @ 17:24:31
Postat av: EMELIE

VARFÖR SÄGER DU ALDRIG ATT DU FAR UT!? JAG VILL JU OCKSÅ VARA MEE JUH...:(

2008-11-29 @ 20:19:58
Postat av: Lise

FÖR ATT JAG ALDRIG RIKTIGT VET OM ATT JAG SKA UT FÖRRÄN JAG HELT SPONTANT BESTÄMMER MIG FÖR DET! :(



MEN jag kan berätta att jag ska ut den 19e och det ska minsann du också om jag får bestämma ;D

2008-11-29 @ 20:48:22
Postat av: EMELIE

okejdå. det får gå för den här gången. MEN när du far ut nästa gång , ringer du mej inte då så ska du få fett mkt spö i hur man tär för då ska det supas UNDER MATTAN TIOOCHMED!

2008-11-29 @ 21:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0