Nolifer it is




Idag var Arcada i skolan och promotade sig själva. Sara och jag bestämde oss för att smyga ner och kika om de skulle bjussa på godis. När vi kom fram till dem blev vi såklart förhörda om vad vi ska göra efter lusse och vad vi intresserar oss av. Ungefär då kom jag på att jag måste vara sämst i världen på det där med intressen. När Åbo Akademi var i skolan för någon vecka sedan fick jag just frågorna "vad ska du göra efter lusse?" -Jag vet inte.. "men vad är du intresserad av då?" -ehm, jag vet inte...

Jag är en sån där jobbig jävel som bara ändrar mig och tröttnar på allting hela tiden. Typ skolan, musik, människor osv. Ja, vad ska det bli av mig? förhoppningsvis någonting jag inte tröttnar på.


Sara och jag fick inte godis i vilket fall som helst, men vi kom iallafall på en bra backup-plan som kan funka om man inte kommer på vad man ska göra efter lusse. Haha, kanske drar den någon gång när jag vill och orkar, men nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0