Fredag som fan


Imorse var jag såhääär nära att stanna hemma från skolan, men duktig som jag tydligen har blivit åkte jag ändå in till stan för att börja dagen med mina fyra psykologitimmar. Vad händer när jag kommer till skolan? Jo, min psykologilärare är sjuk. Jag står i skolan klockan 8 på morgonen och inser att jag inte börjar förrän kvart i ett. Det var INTE fint!

Oh well, efter skolan red jag min poni, sen städade jag lite och nu sitter jag här med ett glas vin. Heh. Robert ville ha med mig till Dinos och lyssna på Last Summer Sins ikväll, så det får väl bli så. Bara för att jag inte vill sitta hemma och såsa. Och för att jag är lite snäll med Jakob eftersom han faktiskt tjatat hela veckan om att alla måste komma och lyssna på dem.

Jappjapp, det här blir nog fint det.
Tjaoao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0