Do what you want, do what you need


Det börjar bli illa med mina rubriker. Nu fick det helt enkelt bli vad som just sjöngs i en låt jag lyssnade på.
Äsch, skitsamma!


Imorgon sticker vi på SACO-mässan igen. Hoppas det blir kul. Men det blir det. Jag vet det. Eller jag har bestämt det. Har man bestämt sig för någonting och vill det riktigt mycket, då brukar det oftast bli som man bestämt också.

Oh well, ska försöka sticka från mässan så tidigt som möjligt så det  blir lite tid över för shopping innan vi tar båten hem. Det blir fint det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du ut på krogen sen?:D

2008-11-20 @ 22:43:46
Postat av: LISE

Nope, var inte ut på krogen. Dog på Fridas soffa!

2008-11-21 @ 14:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0