All hallows eve


Igår förfestades det ordentigt hos fröknarna Sundblom, och sedan drog folket vidare till diverse krogar för att fira Halloween.

För min del blev det en helkväll på Mariepark, även fast jag inte gillar stället (men, det är flera gånger bättre än Arken iallafall). Meningen var att jag skulle föreställa en fågelskrämma (för er som inte fattade det) och mina fötter ville typ ta livet av mig på vägen hem. USCH!
Det var en kul kväll/natt/morgon!

Snart kommer Alle och Malin hit och kollar film (:


  

Kommentarer
Postat av: elin

HAHA, det är INTE okej! :D

2008-11-03 @ 12:15:25
URL: http://ecv.blogg.se/
Postat av: Sebastian

HAHA, fågelskrämma !? Tyvärr, det liknade inte alls! hahah

2008-11-04 @ 19:21:48
URL: http://jagkanbetemig.blogg.se/
Postat av: mangi

aaaaahaaaa... fågelskrämma, nu klicka det. :D

2008-11-06 @ 00:09:24
Postat av: Lise

Åh, TACK! äntligen någon som fattade :D

2008-11-06 @ 16:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0