Stockholm i mitt hjärta


Igår var vi ju till sthlm, jag, Frida och Robban. Det behövdes kan jag säga! Fick iallafall med mig det mesta jag letade efter.

Skor - skopunkten
Väska - cubus
Linne - cubus
Linne - monki
Shorts - monki
Klänning - topshop
Jacka - oasis
Väska - beyond retro
Solbrillor - beyond retro/topshop

Väldigt intressant fakta. Skriv upp det eller något :)
Lite besviken över att chinosen jag ville ha var slut, men jag får väl ta dem nästa gång (som jag känner på mig att blir ganska snart)

Efter våra tappra försök att pruta ner jordgubbarna på hötorget gick Frida och Robert till cityterminalen och jag gick vidare på stan en stund. Haha, det kändes rätt misslyckat att gå i affärer med tanke på att jag bar på en massa grejer plus ett asstort paket som alla människor krockade i... Härligt!

Men jag är rätt nöjd iallafall, för nu har jag sommarlov (:

Kommentarer
Postat av: Frida

Vafan, ja tkr inte Robert ska skämmas alls! :P Vi fick ju det vi sku haa ju :D även fast vi sög på att pruta!

2008-05-29 @ 17:03:49
Postat av: Lise

Haha, nej precis :P vi skulle fått dem för 70 om vi hade stått där lite längre :D

2008-05-29 @ 19:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0