Nej nu!

Nu jävlar. De som känner mig bra eller tvingas umgås med mig jobbigt mycket vet att jag har tjatat om en viss kjol i evigheter. Jag är olyckligt kär. Fan. Den säljs slut överallt och jag börjar överväga att ta en sväng till Topshop i London bara för att få tag på den.
Här är den iallafall. Underbara, underbara kjolen!



Fan. Nu kommer alla som läser det här att springa till Topshop och köpa den och jag kommer aldrig någonsin få en egen. Det skulle vara illa. Jag ska iallafall till Stockholm den 28:e och om den inte finns då så tänker jag.. tänker jag köpa någonting annat istället!

Nu ska jag göra en massa roliga samhällsuppgifter.

Kommentarer
Postat av: malin

jag har också varit kär i den kjolen!! superfin. men den fanns inte på topshop i sthlm när jag var dit ivarjefall.

2008-05-12 @ 19:10:44
Postat av: Lise

Jaa, den är så himla fin! men det verkar ju de flesta tycka eftersom den är slut överallt ;(

2008-05-13 @ 15:31:11
URL: http://fliselise.blogg.se/
Postat av: Katja Juslin

haha är det så illa så kan jag sy en liknande åt dig :p det borde inte vara så svårt eller bli så värst dyrt för dig :)

2008-09-05 @ 17:27:09
URL: http://kati.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0