Lördag

Yes, jag vaknade på helt fel sida imorse (eller egentligen var jag jobbigt arg och sur redan innan jag somnade igår kväll). Jag känner mig som världens mest osociala människa idag och det är ganska skönt måste jag säga.
Min mamma har ju en viss teori om varför jag oftast är så glad bland folk, men tyvärr är den för invecklad för att jag ska orka förklara den här. hah

Ikväll är det eurovisionfinalen. Självklart kollar man på det. Självklart hejar man på Frankrikes bidrag. Hello, Sebastien Tellier är ju typ bäst!

Haha, föressten.. Igår kom det en rödhårig kille/man/gubbe gående på vägen. Han hade en svart ryggsäck och blå overall på sig. Han såg jävligt nere ut när han gick där och helt plötsligt ramlade han ner i diket. Mina päron och jag tyckte det var ganska spännande så min mamma hämtade kikaren och sen satt vi och tittade på honom ganska länge (haha, sjukt, jag vet). Mamma trodde han var deprimerad och skulle skjuta sig själv och Macke trodde att han var myrforskare. Vi fick aldrig veta vem han var och vad han hade varit med om, för helt plötsligt kom det en vinröd gammal bil och plockade upp honom. Attans...

Nu ska jag fortsätta att vara osocial och kanske dra till hästarna..
So long bitches!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är lite inne på samma linje idag, osocial :P men fan så skönt, egentligen!

2008-05-24 @ 16:56:58
Postat av: Lise

Haha, ja lite skönt faktiskt. Man klarar av msn på sin höjd, men face to face är fan överjävligt!

2008-05-24 @ 17:19:49
Postat av: Frida

Jaa, håller helt med :D MAHAA, ja ha fått pengaaar ^^ SWEET!

2008-05-25 @ 15:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0