Give it to me baby

Jag har kommit på att jag vill ha en resa till New York och en iPod touch. Det skulle göra mitt liv så mycket bättre. Egentligen skulle jag bli ganska glad bara jag fick en resa vart som helst, men idag känner jag för The big apple!
Haha, min blogg måste vara jobbigt rolig. Varje dag sitter jag och skriver om saker jag vill ha. Ojoj, men någon gång i livet ska jag börja skriva om intressanta grejer, I promise!


Det här var för en vecka sen, men jag tycker det är ganska kul ändå (och jag vet - interna händelser är ungefär lika roliga som att kolla på  lyckochansen eller något, men mjaa, synd för er antar jag)





Kommentarer
Postat av: Frida

Joo, jävla feber. Usch.

2008-05-13 @ 18:53:05
Postat av: maria(marit maria haha)

haha, jag gillar dina filmer!!:D

2008-05-17 @ 19:23:09
Postat av: Lise

Haha, bra att någon gör det :D

2008-05-17 @ 21:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0