Full rulle

Min häst har varit hemma i cirkus ett dygn och på den tiden har han lyckats:

- krossa min fot
- märka mitt ben med två snygga blåmärken
- (nästan) dra min axel ur led
- sparka upp mellanväggen i transporten
- slita sönder en grimma
- rymma
- skrapa upp sitt eget framben

plus att jag inte fick sätta grimman på honom nu ikväll.
Jag är dock ganska glad ändå. Nu har jag något vettigt att fördriva min tid på igen. eheh.

Btw, så trodde jag att jag hade tappat bort min mobil idag, men jag hittade den för en stund sen hos hästarna. Haha, härligt att man är tankspridd!
Såg sms:en och alla missade samtal, men jag har spärr och nu är jag för trött för att ringa upp. Sorry for that!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejja mamom! :D

2008-05-18 @ 13:14:15
Postat av: Ida

ehe mamon kanske det ska vara :P

2008-05-18 @ 13:14:46
Postat av: Lise

Haha, jag blir så trött :P

2008-05-18 @ 13:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0