Slitet


Emelie räddade min kväll igår. Vi var bland annat ute och finåkte i hennes blåa Ford, Fiesta eftersom jag fortfarande inte hade åkt bil med henne innan. Haha, ojoj. Jag kan bara säga en sak.. Det kändes precis som för några år sedan när hennes bror körde runt på oss. D.v.s dunkadunka-musik och hastiga svängar! men det var kul.

Sedan bar det av till Indigo. Jag vet inte hur många gånger vi skenade in och ut där och åkte tillbaka till lägenheten och bytte kläder och var allmänt fjantiga. Hah..
Emelie for hem någon gång under kvällen/natten så då fick jag sitta kvar och snacka med lite annat folk. 


Vet inte riktigt när jag var hemma. Kanske runt halv 4 nånting? men det var iallafall jävligt kallt att gå hem och idag är jag sliten som ett djur.

Men håhå, tack alla människor för en trevlig kväll  :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Godkväll:)

2008-03-23 @ 17:28:26
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0