Godmorgon


Idag sov jag fakiskt länge. Steg upp runt 10 tror jag det var (och det är länge för att vara mig, haha).

Har iallafall försökt mig på att fixa om bloggen lite, men tjaa.. Så snyggt kan jag väl inte påstå att det blev.
Jag har way för dåligt tålamod för att hålla på med html-koder på morgonen, så nu får det se ut så här tills jag orkar ändra det igen.

Idag är det sista dagen på lovet. Fuck, kunde behövt 5 dagar till, men men. Antagligen blir det bara 3 skoldagar den här veckan också. Beror lite på om jag föjer med brudsen och shoppar på torsdag. Vad verkar mer lockande: skolan eller shopping?  haha, svårt val ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

DU HAR INGET VAL! :O hallå, hur många ggr ska jag förklara det åt dig? ;)

2008-03-24 @ 11:56:31
Postat av: Lise

Haha, okejokej ;D jag skippar gärna skolan för ett par timmar shopping!

2008-03-24 @ 12:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0