Helsinki

Igår var jag och Sabina till Helsingfors. Anledningen till det var att tjejen som skulle köpa Qamal ville ha honom tidigare än vad det var tänkt. Så det första vi gjorde på morgonen var att träffa två tjejer som hade kört från Viborg för att hämta upp Qamal medan hans riktiga ägare var på väg från Moskva. Yeah. Sen gjorde vi lite annat sånt där hundigt innan vi shoppade..

Hehe, egentligen skulle jag bara köpa skor, men det var såklart det enda jag inte hittade. Men jag fick iallafall med mig: två bikinis, jeans, schal, örhängen, två linnen, solbrillor och chinos. Mjao.

Jag lyckades även bli kär igår. Mhm, i en väska. VÄRLDENS FINASTE VÄSKA! Huh, jag stod och klämde på den i typ en halvtimme och gick runt med den i butiken typ hundra varv. Tyvärr råkade det stå "Mulberry" inuti den och prislappen började med en femma och slutade med två nollor. Love hurts...

Kommentarer
Postat av: malin

helsinkiiiiiiiii

2008-06-27 @ 18:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0