Bröllop

Igår var jag på bröllop hela dagen typ. Från 3 till 10 iallafall.
Men roligt var det (tro det eller ej), fast jag egentligen inte brukar gilla bröllop. Det roliga var nog att man knappt kände någon där egentligen.

Jag och Malin (kusin) hamnade vid samma bord som ett gäng knasiga svenskar. Vissa av dem var iallfall jävligt pratglada, haha! typ värre än mig.

Eftersom det både var folk från England och Japan och alla möjliga ställen där, så fanns det en "svenskakurs" i programbladet där man fick lära sig viktiga svenska mingelfraser såsom:
"Four yah lorv = Shall we dance"
"Cunn yah four dit mobeel nuhm-mair = Can I have your mobile number"
"Hew chenne dew Sea-Mon o Sea-Grid = How do you know Simon and Sigrid"

Efter middagen åkte jag vidare till Frida för en lugn, mysig grillkväll (var det väl tänkt?), men det slutade i att vi åkte till stan för att gratta Joshi och kom inte hem förrän halv 5... Tur att man inte drack något!

Idag mår jag ändå hyfsat bra, förutom att jag ser ut som ett vrak :)

Kommentarer
Postat av: Robert

eeeeh, flashback Lise! När ser du inte ut som ett vrak? ;)

2008-06-29 @ 17:58:03
URL: http://raoul899.blogspot.com
Postat av: Lise

Åh, Robert du har så rätt! jag ÄR ett vrak!

2008-06-30 @ 14:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0