Rockoff


Igår var det Amanda Jenssen och Mustasch som spelade inne på Rockoff. På Amanda stod vi typ längst fram (det stod bara några barn framför oss, haha) och hon var typ svinigt bra! det blev sånt jävla tryck där framme när hon sjöng "hallelujah" alltså.

Sen träffade jag Henke & co. som hade kommit från Vingåker igårmorse. Fan, jag hade ju saknat jävlarna. Såg Mustasch med dem och det var spårat som fan. Dansade på borden och grejer.. eeeheh.


Nu tror jag att jag ska gå till Emelie och hämta mina prylar som jag lämnade hos henne igår.

ciao


Kommentarer
Postat av: Nettan

sv: Haha jaa verkligen men ändå klarar man sig inte utan de !

2008-07-20 @ 12:48:42
URL: http://neriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amanda BRA!!?? Nej, hon sög as.. Hon fick inte igång publiken före just den låten. Mustasch däremot! Dom var asigt svinigt bra, publiken röjde ju efter första låten! :) Trust me, I know! Vakta stängslet vid ölområdet ><

2008-07-20 @ 16:47:16
Postat av: Robert

av mig ovanför :P

2008-07-20 @ 16:48:53
Postat av: Sofia g

Ni verkar ha haft sjukt kul... fanns det en kamera med oxå kanske...???

2008-07-20 @ 17:40:08
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/
Postat av: Lise

Äsch Robert, Amanda var visst bra! att det inte var lika hysteriskt när hon spelade kan ju bero på att hon spelar en helt annan typ av musik än Mustasch ;)

2008-07-21 @ 09:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0