Rockoff dag 4

Idag är det dag fyra alltså, men eftersom den här dagen just började så finns det inte så mycket att säga om den. Däremot kan jag berätta att gårdagen var sjukt rolig (igen). Lallade ner på stan vid 1-tiden. Hängde på Malins jobb i en timme. Lunchade med Emelie och Alle. Mötte upp Henke och snackade skit. Gick ner till Knorring och hängde med resten av Vingåkrarna ett tag. Sen åkte jag, Emelie och Alle och badade och efter det sprang vi genom stan i bikini, duschade och fixade oss hos mig och drog till Festivalområdet igen.

Kvällen och natten var galen. Jag behöver inte säga så mycket mer...



Inatt när jag låg och sov så stack det helt plötsligt till i min arm när jag rörde på mig. Det gjorde fan skitont, men jag fattade inte var det var för jag var så jäkla yrvaken. Jag trodde typ att jag hade fått en sticka i armen (haha, i sängen ja)... men imorse när jag vaknade hittade jag en död geting i sängen. Det tror jag förklarar saken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0