Onsdag


Inatt drömde jag att jag piercade mig... Överallt. Fatta vad ont jag hade i kroppen när jag steg upp imorse, haha!


I fredags när jag åkte in till stan tog jag med mig nycklarna till min brorsas lägenhet eftersom jag skulle in dit en snabbis. Dagen efter när jag var hemma upptäckte jag att jag hade tappat nycklarna.. BRA DÄR LIKSOM!
Jag ringde min bror och frågade om jag hade lämnat dem hos honom, men det hade jag såklart inte. Igår när jag trodde att nycklarna var borta för alltid så ringer taxichauffören vi åkte med och berättar att vi hade glömt en grej i taxin.. Jag blev så glad! ända tills han sa att det bara var en snusburk vi hade glömt. WHAT?! Han hade alltså inte hittat nycklarna i bilen?

För en liten stund sen fick jag för mig att städa upp lite in min garderob för det låg så mycket skit i den.. Jag hittade bl.a. en trasig sko. Inne i skon låg det en väldigt saknad nyckel. iiih!!

Kommentarer
Postat av: Sofia g

Tack!

Vilken tur att du städade garderoben.... Ibland så talar nästan ödet med en...hihi..

Hoppas du får en bra dag!

2008-07-16 @ 13:41:12
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0