Ny vecka igen

Den här sommaren går verkligen så fort så man inte hinner med. Jag säger inte att jag är missnöjd, för det är jag verkligen inte. Det händer ju grejer hela tiden o sådär, men det går så jävla fort bara.

Den här veckan vet jag inte riktigt.. Idag har jag inget planerat än, imorgon åker mina päron till Norrtälje över dagen så då är jag hundvakt, onsdag-torsdag (?) och på fredag börjar Rockoff. Fan jag har inte köpt pass än, men jag antar att de inte kommer sälja slut tills på fredag heller så. Annars är det skit för mig. 

Efter Rockoff är juli i princip slut och i början på augusti drar man iväg till Stockholm några dagar. Hotell är fixat, schysst sällskap är fixat och tanken är att vi bara ska ha jävligt roligt och mysigt. Mycket bättre än så kan det inte bli!

Sen mina damer och herrar, när allt detta är avklarat, då är det bara en vecka kvar av sommarlovet och sen börjar helvetet igen.

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

låter ju som en riktigt bra sommar =)

2008-07-14 @ 10:53:49
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Frida

helvete är rätta ordet.. fyfan. jag vill inte.

2008-07-14 @ 16:07:03
URL: http://miniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0