Nio dagar av sus och dus



Idag börjar Rockoff! Det brukar vara då allting händer. Man festar, träffar nya människor, snackar skit och lyckas inte få ordentlig sömn på nio dagar. Det brukar vara roligt som fan!

Just nu borde jag packa och duscha eftersom jag ska åka hemifrån om ca två timmar. Shit, jag är varken snabb på att packa eller duscha, så vi får se hur det här går. Men om jag glömmer någonting så är det rätt lugnt, för jag måste hem imorgon och vara lite hundvakt på dagen, sedan tror jag att Macke skulle komma med in till stan och lyssna på Amanda Jenssen. Heehe

Oops, måste köpa pass idag också (för att jag är så trög och fortfarande inte gjort det). Och så måste jag springa och köpa smink. Och fuktighetskräm!
äää, jag lovar att jag kommer glömma någonting...

Kommentarer
Postat av: Nadja

Det var en hel del som skulle göras :D

2008-07-18 @ 16:42:00
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0