mys-bus


Malin och Alle har varit här ikväll. Haha, det är alltid sjukt roligt att vara med dem!
Vi skulle åka iväg och köpa glass, men Alle vågade inte backa ut från parkeringen så Malin fick göra det (även fast det var Alles bil) haha!

Mja, roligt var det. Malin snodde kläder av mig och Alle lånade en väska. Vi har även spånat fram lite helgplaner (kanske) och planerat hur tidigt vi ska vara på Rockoff när Håkan spelar.
De är himla bra knäppskåp de där!

Lise: Jag vill ha ett marsvin...
Alle: Jag vill ha en hund...
Malin: Jaa, jag vill ha en pojkvän jag!





Kommentarer
Postat av: malin - hjulis - peter

vad pratade vi om för helgplaner? :P jag har glömtt.. haha. kan du ringa när du ser det här? :D kommer du med på itech imo? :DPUSS

2008-07-03 @ 17:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0