Hammarby - Norrköping


Varsågoda och skratta; JAG LYSSNAR PÅ FOTBOLL PÅ WEBBRADION (!!!)

Mahah, jag är nog mest chockad själv. Men mja, Hammarby hejar vi tydligen på också. (De som håller på Norrköping och läser det här nu kommer antagligen att döda mig (jag har hört att fotbollsfanatiker gör sånt)).


Idag var jag till Havsvidden på fika för första gången i hela mitt liv. Det var fint där. Så fint så jag skulle kunna bo där bara för att det är just så fint!
yes...


Mjo, att nu blev det nästan mål. Hahaha, jag är såå insatt i det här!




Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Hehe ja de är riktigt fina :D efter den svarta nu blev jag riktigt sugen på en vit med! =) Men sist jag kolla var den slut i vissa storlekar så får hoppas på att de kommer in igen.

2008-07-08 @ 11:06:22
URL: http://hanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0