bloggfix och valpar


Igårkväll satt jag uppe och redigerade lite bilder och sånt. Slängde ihop någon slags header till bloggen som jag inte är säker på om jag ska lägga in eller kasta bort. Får se hur det blir, men något måste jag göra med bloggen iallafall för nu är den något som vi idag kallar "FUL" !

Monique kommer antagligen få valpar idag också. Det verkar så enligt min mamma iallafall, och hon om någon borde ju veta. Jag har sagt att om det kommer en terv (en röd alltså) "SÅ ÄR DEN MIN OCH INGEN ANNANS!!" oavsett kön. Haha, och kommer det bara svarta så ska jag ha en valp iallafall!

Det jobbiga är bara att jag har börjat tycka mer och mer om Maggie (monsterhunden), men henne kan jag ju inte ha. Nåja, man kan inte fästa sig vid alla hundar som kommer in i vårt hus. Då skulle det vara illa!





Maggie igår, innan vår promenad (:

Kommentarer
Postat av: thowelina

Haha, men söte :)

2008-07-10 @ 13:43:26
URL: http://thowelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0