Nyhetstorka...



Det är lite nyhetstorka just nu alltså. Allting står stilla. Det händer inget speciellt. Mitt liv går under?
Nej, inte riktigt. Just nu är allt ganska chill och hyfsat bra. Med andra ord så är det precis som vanligt. Samma jävla tågbana som alltid med inslag av att det spårar ur ibland när jag får mina impulser.

På tal om impulser så var det Zaida som bidrog med en idag under lunchen.
Vi kom in i matsalen och konstaterade att risotton (eller vad det var) luktade kaninmat. Nåja, vi tog lite mat och satte oss ner vid ett av de fruktade små, runda borden eftersom det bara fanns ett sånt ledigt (vanligtvis brukar det bara sitta konstiga typer vid dessa bord (iochförsig så kankse Zaida och jag räknas till de "konstiga typerna", men whatever)). Ja, vi satt iallafall vid bordet i ca. 1 minut innan Zaida tyckte att det skulle vara gott med en baguette. Sagt och gjort, vi kastade en blick på klockan och konstaterade att vi hade 20 minuter på oss (=STRESS!).
Sen sprang vi ner på stan och köpte mat :)

Det där fick vara dagens story.
Tack och hej!



image11

Kommentarer
Postat av: Frida

mah, lipbilden

2008-01-21 @ 18:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0