No-lifer-for-sure


Idag är vädret helt perfekt med tanke på att det är slutet på januari. Jag hatar snö och kyla, så därför är det underbart de få dagarna som det är sol nu.
Dock går jag inte ut frivilligt när det är såhär kallt ute. Eller ja, kallt och kallt.. 

Jag har kollat på alla bilder från i somras och konstaterat att det är sommaren man lever för just nu. Mitt såkallade liv skulle vara meningslöst utan sommarloven och det läskiga är att det nästan är helt sant. Det är sjukt. Det är galet. Det är mer skrämmande än Britneys nya paparazzi-boyfriend!!

Nu menar jag inte att jag är någon seg slacker som inte gör någonting förutom skriver blogg och väntar på sommaren. Jag brukar faktiskt vara rätt nöjd annars och pyssla med det ena och andra, men under det senaste halvåret har jag blivit av med de "aktiviteter" som tog upp den största tiden av mitt liv. Egentligen tog det inte ett ens ett halvår. Det tog två dagar. Min häst flyttade, min hund dog. Mer än så var det inte. Det var bara två djur, men de tog upp en jävla massa tid. Min tid, som jag egentligen inte tycker om att spendera på andra.. men jag saknar det. Nu är det bara ett jävla tomrum. En stor fet lucka, som jag inte vet vad jag ska fylla med.

Det löser sig antagligen steg för steg. Min häst kommer hem i början på sommaren och en ny hund ska köpas någon gång under detta år (om jag pallar och hittar någon dvs). Förmodligen kommer jag ändå inte vara nöjd, för det blir jag aldrig, men det kommer nog kännas bättre och ni kommer slippa den här jävla bloggen om ni har tur.

Grattis världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0