mental breakdown


Den här dagen har varit skit på alla sätt och vis.
Jag åkte hem från skolan tidigare, för jag orkade inte vara kvar. Antagligen är jag bara övertrött, för jag brukar inte vara så här hängig. Det som är jobbigt med dåliga dagar är att man oftast gör dem värre än vad de egentligen är. Själv får jag ångest och börjar sakna en massa saker/personer och då får jag för mig att jag ska se på riktiga LIP-filmer. Jag brukar egentligen aldrig lipa, förutom när jag ser på film.. Så då kommer allt på en gång liksom. Jag vet inte om det är positivt eller negativt, men det är väl inget man kan göra något åt antar jag.

En annan jobbig grej är att jag skulle varit till Stockholm nu i helgen, men nu ska jag tydligen inte det iallafall. Fan. Skulle vilja fara nästa vecka på onsdag, men det går väl knappast. Hmm..


Now I'm climbing the walls 'cause I miss you


image10


Kommentarer
Postat av: Anonym

bah - bit ihop fan :D btw, så missade du inget i skolan hlr! :D alla får vi skolka nåndag ;)

2008-01-18 @ 14:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0