Jag har för dålig fantasi för att komma på roliga och smarta rubriker...


Nog kan man ju känna sig risig iallafall. Idag är den risigaste och mest slitna dagen på länge. Försov mig imorse så det blev panik-fix utan frukost. Great! 
Hade bild två första timmarna och då skulle vi fota till vår reklam. Såklart gav min kamera upp.. Great!
Tyskatimmen var jobbig. Jag hade inte gjort läxan och jag kunde ingenting. Great!
Historian var ungefär som vanligt förutom den lilla detaljen att läraren klagade över att han hade träningsvärk i armen eftersom han hade spelat badminton.. Det var då man verkligen tänkte "YES!! Bertil kommer inte kunna skriva så mycket som han brukar", men icke! gubben tar fram sin krita och skriver som aldrig förr. Great!

Efter det slutade jag och då fick jag värsta bra idén om att jag kunde gå hem från bussen. Det är visserligen 11 km, men vafan. Så jag hoppade på bussen med Robert (som förövrigt fyller år idag) och kände mig pepp på att gå hem.. Näe, egentligen kände jag mig inte pepp alls, men vi kan ju låtsas. När jag nu satt där i bussen ringde min underbara MAMMUT och undrade varför jag hade ringt henne tidigare. Jag förklarade att jag satt på bussen och var beredd på att gå hela vägen hem, men då sa min mamma "NEJ! Jag kommer och hämtar dig!" ååh, det var great på riktigt.

Ironiskt sett har hela den här dagen varit great.

Today's mood: Kill me.. at least for a minute?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0