Hemma igen

Kom hem från Åbo inatt. Typ runt 3 tiden, så det var väl snarare imorse egentligen. Och jag hade inte sovit på två dygn så mamma tyckte att jag kunde vara hemma från skolan idag. Haha, soft.

Det blev inte så mycket handlat i Åbo eftersom vi huvudsakligen skulle dit på hundutställning. Och jaa, i min mammas värld så går det inte direkt att kombinera shopping och hundutställning även fast hon kanske lovat det från början..
Nej, men allvarligt talat så var det för att det gick asbra på utställningen så vi blev tvungna att stanna där hela dagen typ. Hamnade in i BIS (best in show)-ringen också. Wehoo, det var skitkul även fast det inte var min hund, men vafan.

Jag har även bestämt mig lite mer angående mitt hundköp, men jag tänker inte säga vad jag har tänkt för jag kommer säkert ändra mig ändå, haha!


Men jag fick iallafall lite grejer köpta på båten, bland annat en väska och en vanlig vit t-shirt. Inte för att jag behövde dem, men ändå.


image17

Kommentarer
Postat av: Frida

Niiice :)

2008-01-28 @ 18:19:12
Postat av: Frida

men flise, man har väl inte magsjuka i 5 dagar? :P de e lite väl länge.. han har nog nåt annat :P

2008-01-28 @ 19:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0