Fredag och drygare än vanligt


Ja, det är grymt mycket drygare än vanligt så därför, dagen till ära, har jag skaffat en blogg! antagligen mera för Fridas skull än för min egen (som om hon inte skulle veta tillräckligt mycket om det här sjuka livet som jag lever), men det är helt okej. Jag kanske tycker det är skönt att sitta och skriva konstiga saker och faktum är att JA, det tycker jag att det är.

En annan anledning till att jag sitter och skriver blogg just nu är ju att bilddagboken har haft inbrottstjuvar. Det känns inte så där jättebra, med tanke på att bdb är en stor det av min vardag. Mitt liv. Mitt allt. Ja, som den äkta bdb-nörden jag är måste jag säga att jag är grymt ledsen över det som har hänt. Synd för mig, I guess.

Nu när jag ändå är på G och inte har något bättre att göra så kan jag ju berätta att det är agilitytävlingar i Eckeröhallen i helgen. Det betyder att jag kommer tvingas (eller frivilligt) åka dit imorgon för att spendera halva dagen med en massa otrevligt folk +deras jobbiga hundar och några få trevliga människor och deras helt underbara hundar. De trevliga människorna har såklart köpt sina hundar av oss, medan de otrevliga människorna kanske egentligen är snällast i världen, men det skiter jag i för alla som kommer dit med hundar som är ouppfostrade, högljudda, fula eller som på något sätt stör mig blir otrevliga i mina ögon. Haha, jag är full av fördomar.  Efter tävlingarna kommer det såklart trilla in typ hundra människor i vårt hus som vill ha kaffe och snacka skit.  Hundfolket har faktiskt redan varit här nu ikväll. Woho, allt som allt var det 21 hundar i vårt hus.
Vi fick iallafall våra hundar DNA-testade. Alla var snälla, förutom Döds-Jens som grät (?) eller hon kanske bara skrek. Jag vet inte riktigt. Hon verkade iallafall tycka att det var obehagligt på något sätt.. Tönt!

Och nuu efter allt skit som jag har skrivit ska jag äntligen sluta.

pussehej!


Kommentarer
Postat av: Frida

ooh, du räddade min kväll - mitt liv nu (?) :D
herriigud, ibland slår det mig hur jävla idiotiska vi faktiskt är xD

2008-01-11 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0