Dålig fredag.

I min värld är det meningen att fredagar ska vara bra dagar. Nu har det inte varit en bra fredag på flera veckor och det känns väldigt fel. Idag hade dock min mamma en ny lösning som hjälpte mig lite iallafall; en ny karaokemaskin (den andra gick sönder i somras). Haha, så denna kväll har spenderats skrålande framför en tv - Just the way I like it!

Slappedag imorgon också, Åbo på söndag, Sthlm nästa lördag, troligtvist Sthlm helgen efter det också och FÖRHOPPNINGSVIS också den 26:e Februari.. Snälla, snälla, snälla. Jag skulle fan dö för det! (kanske inte riktigt, men det låter ju bra iallafall).

Nu ska jag kränga godis och kolla film
puss


image13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0