Snow (hey oh)


Det är massor med snö ute = Kallt och jävligt = Jag mår dåligt av det!

Annars har det väl vart en skön helg. Jag har inte gjort någonting alls och det är gött. Jag skulle nog kunna vänja mig vid såna helger tror jag, för det är grymt skönt att bara sitta hemma och slappa (inte alls lika tråkigt som det låter).
Håhå, fast jag har ändå varit lite aktiv för igår var jag och mami till veterinären med Monique och ögonspeglade henne. Hon var frisk i ögonen så nu är det fritt fram att ta valpar på henne till sommaren. Yeah!
Det roliga är att mamma redan har fått en massa valpbokningar även fast hon inte ens har bestämt hane till Monique ännu. Haha! ojoj.. Ibland förstår jag mig inte på hundmänniskor (fast jag misstänker att jag börjar bli likadan själv).

Nästa helg kommer Lina och Jeremi hem. De stannar bara två dagar, så det är väl kanske inte så mycket att hurra för. Iallafall så skulle de flyga Ryan Air från Montpellier till Stockholm och deras biljetter kostade 1 cent/st.. DET ÄR SJUKT!!!  De som bestämmer vad Ryan Air's flygbiljetter ska kosta måste vara galna. Men, men.. Bra för de som ska flyga antar jag.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ska försöka va lite brun iaf ^^ litelite ;D bara för din skull - eftersom ja lämnar dig nu i 18 hela jävla dagar! :O

2008-02-06 @ 16:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0